Zomaar een kaartje!

Hallo iedereen,

Hier ben ik weer, deze keer heb ik een zomaar kaartje gemaakt, als een boekje.
Dit was weer een keer iets anders om te maken, het omvat maar 3 bladzijden van elk een ander formaat. Ik vond het super om het eens te maken. Ik heb de kleuren paars en geel en groen gebruikt 
in verschillende tinten. Eerst een stempeltekst en veel bloemen, het tweede is minder druk ook stempeltekst en dan met  vlinders en bloemen. De derde pagina de grootste heeft een zelf gemaakte envelop met stempel er in.
De stempel is gekleurd met kleurpotloden en de doezelaars. De laatste foto is de foto waar alles mooi is samengebonden met groen lint. De ontvangers waren er super blij mee. Hopelijk vinden jullie het ook weer mooi.






Ik had normaal nog een kaartje voor jullie, maar heb helaas geen foto van. Mijn moeder is vandaag 50 geworden en heeft een super mooi kaartje gekregen van mij. zo was het vandaag een drukke dag,
morgen zitten we op een babyborrel. Daar had ik al een kaartje voor gemaakt, morgen laat ik hem wel weer opnieuw zien. tot dan!

Merci voor jullie bezoek en tot het volgende berichtje.
Lodia

Reacties

  1. Wat een leuk boekje heb je gemaakt, mooie kleurencombinatie.
    Nog gefeliciteerd met je moeder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten