Donderdag = kerstchallenge!

Hallo iedereen,

Eerst en vooral bedankt aan misseke voor het volgen van mijn blog, en de leuke reactie.

Het is toch even wennen om nu in het begin van het jaar elke week een kerstkaart te maken.
Maar had het me zelf belooft om mee te doen dan moet ik er straks geen 100 meer maken.
Dus hier zijn we dan met de 2de kerstkaart in het rood, met een magnolia stempel en in gekleurd met aquarelpotloden. en natuurlijk men nieuwe craftables.
Hopelijk vinden jullie het weer mooi.


2de kerstkaart

magnolia stempel, gekleurd mat aquarelpotloden

men nieuwe bloemen craftables 



Met deze kaart doe ik ook weer mee aan de kerstchallenge van http://yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.be/



Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Lodia

Reacties

  1. Mooie kaart Lodia,mooie details ook.
    Ik ga je blog volgen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Lodia - mooie kleurtjes en een leuke magnolia heb je gebruikt - heel mooi gekleurd - leuke accentjes, wat een leuke kerstboompjes - kortom toppie!
    Heel leuk dat je me ook bent gaan volgen :)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten