Donderdag = Kerstchallenge!

Hallo iedereen,


Hier zijn we dus met de kerstkaart. 
het voldoet niet aan de opdracht, heb deze week geen kaart gemaakt.
want het is hier enorm druk, maar toch wil ik hem tonen,
Deze kaart had ik al vorige week gemaakt. had niet meer gedacht aan de opdracht die er aankwam. volgende keer zal ik er zeker opletten. ben nu druk bezig met de voorbereidingen voor men dochter haar verjaardagsfeest voor zaterdag.

Nu mijn kaart. 
Deze keer heb ik voor het thema groen, blauw gekozen.
Het is deze keer een meer gevulde kaart.
Ik heb een kleine stempel gebruikt. zodat er meer andere dingen op kunnen.
Zo heb ik ruimte voor meer bloemen, en een leuke tekststempel.
hopelijk vinden jullie dat weer een leuke kaart




de bloemen

de stempel in gekleurd met aquarelpotloden.
Met deze kaart doe ik mee aan de kerstchallenge van:
 http://yvonnes52weeksofchristmas.blogspot.be (SORRY!)


kerstchallenge


Merci voor jullie bezoekje, en tot de volgende post.
Lodia

Reacties

  1. Wat een leuke kaart, Lodia.
    Mooi in die warme tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Lodia!! En een lieve, mooi ingekleurde afbeelding! Helemaal wintersDankjewel voor het meedoen met mijn challenge! Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten