Een tag voor men moeder!

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan met een tag, dat maak ik niet veel.
Deze heeft men moeder gekregen voor moederdag, volledig in vrolijke kleuren.
De stempel is van whismy stamps en ingekleurd met potloden en doezelaar.
met veel oefen is het me eindelijk gelukt om de kleuren mooi te blenden. 
De tag zat in een bijpassende envelop. Op de envelop heb ik een vlinder geplakt en wat gekleurde linten.
Hopelijk vinden jullie het een geslaagd geheel.






Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van
http://stampingnicole.blogspot.be


Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia.






http://stampingnicole.blogspot.be

Reacties

  1. Prachtig mooie tag heb je gemaakt Lodia. Met het envelopje wordt het een heel mooi geheel - super gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. merci, voor je lieve reacties, ik hoop in de toekomst ook wat meer bij jou langs te komen.
      grtjes Lodia

      Verwijderen

Een reactie posten