Kleurpotlodenchallenge!

Hallo iedereen,


Hier ben ik nog een keer met een kaartje.
Deze heb ik speciaal gemaakt voor de kleurenchallenge.
Ik zag de challenge staan en dacht ik kleur altijd met kleurpotloden, Ik ben ook volger van hun blog,
Dus waarom probeer ik het een keer niet.
Hopelijk is het een juiste weergave van de challenge.
Stempel in gekleurd met caran d'ache potloden en water op glad aqaurelpapier.
en joy stansen gebruikt zoals de vlinder en de wolken.
Hopelijk vinden jullie het een geslaagde kaart.









Hiermee doe ik mee aan de kleurchallenge van: kleuren met kleurpotloden.

Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia

Reacties

  1. Schitterend kaartje Lodia - mooie kleurtjes en supermooi gekleurd stempeltje heb je gebruikt - ik vind je kaart super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Lodia en hartstikke leuk dat je meedoet bij KmP.
    Groetjes Maria
    http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, leuke stempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten