Verjaardag...........Vaderdag!

Hallo iedereen,

Zoals ik bij zovelen zie hebben de meeste wel een kaartje gemaakt voor hun vader.
Ik heb het ook gedaan maar geen kaart?
Ik heb deze keer een slinger gemaakt in het thema happy burthday, mijn vader is vorige week woensdag verjaard. Hij vondt het heel leuk. Een keer iets anders dan een kaart. Het hangt bij men ouders in de living te pronken. Het is gemaakt met restjes papier, anders mindert de restjesla bij mij niet echt.
Elke vlag heeft een letter van Papa en op de laatste staat zijn leeftijd. Heb ook de happy burthday mal gebruikt.
Hopelijk vinden jullie dat ook eens origineel voor een kado.








Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia

Reacties

  1. Oh wat leuk Lodia - echt eens wat anders en je hebt de slinger superleuk samengesteld - ik vind hem prachtig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten