Groen bruine verjaardagskaart!

Hallo iedereen,


Hier ben ik met een nieuwe verjaardagskaart voor mijn bak, Ik heb geprobeerd een kaart te maken die zowel voor een man als voor een vrouw kan. Je weet soms nooit wat je nodig hebt.
De laaste keer had ik een collega die een kaartje vroeg voor een man met een vrouwelijk kantje. het mocht iets speciaals zijn. da was wel nie gemakkelijk. Deze kaart toon ik niet. Ik toon je wel een kaart  die voor mijn bak is. Ik denk dat het ook voor allebij kan.
Ik hoor graag jullie mening eens...
En of jullie dat ook moeilijk vinden voor mannen een kaartje maken.












Deze kaart is ook weer een shabby chic kaart. Ik vind het heel leuk om zulke kaarten te maken. kheb iets gevonden waar ik mijn ziel kan inleggen. en met het maken ervan kom ik tot ontspanning, dat is het leuke aan de hobby. Alle stres weg en gewoon je zin doen.

Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia.

 

Reacties

  1. Schitterend kaartje is het geworden Lodia. Misschien wat te vol voor een man want meestal houden ze daar niet van maar je hebt ook uitzonderingen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten