Geboorte kaart!!

Hallo iedereen,


Het is weer effen geleden dat ik hier langs ben geweest.
Toch zit ik niet stil hoor.
Vandaag op paasmaandag wens ik iedereen fijne pasen,
Hopelijk zijn er onder ons die vakantie hebben.
Ik heb in elk geval toch vijf daagjes.
Vandaag komen we eens langs met 2 geboortekaarten.
Deze zijn in opdracht van mijn collega, zij vroeg een geboorte kaart voor een jongen.
Zij wordt binnenkort oma...
Natuurlijk heb ik er 2 gemaakt, ik kon het toch niet laten,
zo kan ze kiezen wat zij mooi vind.

Ik heb ze alle 2 in de zelfde stijl gemaakt shabby chic.
beiden hebben een stempel van Whimsy Stamps.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.




















Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia


 

Reacties

  1. 2 schitterende babykaartje Lodia...wat een super schattige details er allemaal...ik kan heel goed begrijpen dat je collega niet goed kon kiezen...het zijn ook echte beauty's geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh , ze zijn beiden prachtig Lodia.
    Dat word moeilijk kiezen denk ik.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten