weinig kunnen doen!

Hallo iedereen,

hier ben ik eindelijk nog een keer...
ik heb toch wat kaartjes kunnen maken de laatste tijd...
maar ik heb ze niet kunnen plaatsen, had problemen met mijn computer...
ondertussen schrijf ik dat berichtje met 1 hand...
heb vorige week mijn pols gebroken...
en kan niks doen voor 6 weken, gelukkig heb ik nog wat kaartjes om te tonen aan jullie...

Mijn 1ste kaartje is een feliciteert kaartje.
hopelijk vinden jullie het weer mooi.











Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.
Groeten Lodia

 

Reacties

  1. Oei, 6 weken gips, da's helemaal niet leuk!
    prachtig kaartje!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Lodia !
    Oef, geen goed nieuws, je pols gebroken ... veel beterschap hoor ! Zo jammer dat je 6 weken niets kan doen !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten