Eindelijk nog eens terug!

Hallo,

Na lange tijd nog eens op mijn blog geweest.
Wat gaat de tijd rap zeg.
Mijn laatste berichtje was van in januari 
en nu zijn we al augustus.

kheb wel nog iets gedaan maar niet veel.
Nu kan ik je enkel vertellen dat er hier bij mij veel veranderd is.
De 2 kids gaan in september naar een andere school.
En zoals ik al liet weten heb ik een nieuwe job.
Bij deze moest ik wennen aan de uren.
Ik ben nu elk weekend thuis,
Maar iets minder in de week.
We zullen zien of het lukt.

Nu heb ik enkel 2 Stempels ingekleurd met prismacolor kleurpotloden.
Kleuren met potloden vind ik nog altijd het leukst 
het blijft mijn favoriet. 

Hopelijk willen jullie nog steeds eens komen kijken op mijn blog.






Hopelijk kan ik jullie verrassen met ze te verwerken op een kaartje.
Merci voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.

Groeten Lodia

 

Reacties

Een reactie posten